✖مهـــــــــــم✖
✖مهـــــــــــم✖
←محـرمــ نزدیکه →
آقا پسرا موتوراتونو آماده کردید؟؟
شماره هاتونو نوشتین؟؟
موها فشن هستن؟؟
راستی امسال علامت چند تیغه بلند میکنی؟؟
مثل این که دوس دخترت رفیقاشم میاره تو دسته هیتتون نباید جلوشون کم بیاری!
وسط زنجیر زدن چشات دنبال ناموس بقیس؟
منتظر اینی هیت تموم شه بری با ماشین یا موتورت دنبال دخترا؟؟
ایناهمش سبکیه...
با این کارا شاخ میشی...
✘هــــــــــــــــــــــــــه✘
دخترخانوما لوازم آرایشتونو خریدین؟؟
پاشنه بلنداتون پاتونو نمیزنه؟؟
موهارو رنگ کردین؟؟
فکر اینی با کی بگردی بیشتر بهت خوش میگذره؟؟
یا تاسوعا عاشورا کجاشلوغ تره بری خودتونشون بدی؟؟
اونیکه باید تورو میدیده، دیده؟؟
بلند بلند میخندی تا دوتا پسر نگات کنن؟؟
رژ جیگریتو گذاشتی روز عاشورا بزنی؟؟
✖✖ایــــــــــن یه ماهو رعایت کن ✖✖
☜حـــــــســــــــیــــن تنهاس...
☜عــــبــــــــــــــــاس تنهاس....
✖خدا میـــــــــبینـــد✖
←محـرمــ نزدیکه →
آقا پسرا موتوراتونو آماده کردید؟؟
شماره هاتونو نوشتین؟؟
موها فشن هستن؟؟
راستی امسال علامت چند تیغه بلند میکنی؟؟
مثل این که دوس دخترت رفیقاشم میاره تو دسته هیتتون نباید جلوشون کم بیاری!
وسط زنجیر زدن چشات دنبال ناموس بقیس؟
منتظر اینی هیت تموم شه بری با ماشین یا موتورت دنبال دخترا؟؟
ایناهمش سبکیه...
با این کارا شاخ میشی...
✘هــــــــــــــــــــــــــه✘
دخترخانوما لوازم آرایشتونو خریدین؟؟
پاشنه بلنداتون پاتونو نمیزنه؟؟
موهارو رنگ کردین؟؟
فکر اینی با کی بگردی بیشتر بهت خوش میگذره؟؟
یا تاسوعا عاشورا کجاشلوغ تره بری خودتونشون بدی؟؟
اونیکه باید تورو میدیده، دیده؟؟
بلند بلند میخندی تا دوتا پسر نگات کنن؟؟
رژ جیگریتو گذاشتی روز عاشورا بزنی؟؟
✖✖ایــــــــــن یه ماهو رعایت کن ✖✖
☜حـــــــســــــــیــــن تنهاس...
☜عــــبــــــــــــــــاس تنهاس....
✖خدا میـــــــــبینـــد✖
- ۴۸۱
- ۱۳ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط