{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرموقع خودتو توی داستان اشتباهی دیدی.

هرموقع خودتو توی داستان اشتباهی دیدی.
ترکش کن.
دیدگاه ها (۲)

گاهی لبهای خندان :)بیشتر از چشم های گریان درد می کشند...!

‏شما فرض کن تو جام جهانی دخیا یه طرف دروازه بان باشه بیرانون...

انرژی ارزشمنده.جایی صرفش کن که ارزش داره.

هیتر عزیز خودتو توی آینه دیدی

داشاق شماره ۰۲

واییی شعری میوفته توی ذهنت و جای اشتباهی میخونیی 😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط