{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زِندگی واس منِ روآنی

زِندگی واس منِ روآنی
دیه رَوآ نی :')
#melika
دیدگاه ها (۱)

داشت خُوش میگذَشتا وَلی یِهو بُزُرگ شُدیم :(:hocho:#melika

-مـآمـیـ سـآریـ👩 🏻 💕 -مَنـ مـیـخـوآمـ بَـرگَـردَمـ🙍 🏻 🐚 -بِ...

بیشتَر از سِنمون دَرد کِشیدیم عادِلانہ نیس خُب 😕 #melika

🍀 فرشته گفت: 🎋 پس قرارمان این باشد‌،🍀 هر چه انسان🎋 روی زمین ...

من خطم واس تو اشغال نی:)

به طرز عجیبی اکانت قبلیم که بن ابد بود بهش یهو وارد شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط