{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﺳﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ . . .

ﺳﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ . . .

ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ
و ﺗﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯽ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺑﻮﺩﻧﺪ ...! ﺳﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ . . .

ﺗﻮ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ
و ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﺍن ِ ﭘﺸﺖ ﭘﺮﺩﻩ می مانند ...! ﺳﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ . . .

ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺣﻤﺎﻗﺖ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪ و ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯽ ﻓﻬﻤﺪ
ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﺯ ﻓَﺮﻁ ِ " ﺁﺩﻡ ﺑﻮﺩﻥ " ساده ای . . . !!!
دیدگاه ها (۶)

همیشه دیر میفهمیم خیلی دیر....که چیزی در حال تمام شدن است .....

..

...اینجا آبادان ساعت 5 عصربازگشت جاسم پس از 6 ساعت قواصی بدو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط