{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- بسیارسخن‌بودونگفتیم‌و‌گذشتیم . . .!

- بسیارسخن‌بودونگفتیم‌و‌گذشتیم . . .!
دیدگاه ها (۶)

و‌گریستم‌ بھ‌ یاد‌ تمام‌رویا هایـےکھ‌ تامـےخواستیم‌نوازششان‌...

دوغ یا نوشابه؟😁

گاه آدمی تنهاتر از آن است که سکوتش می‌گوید!#محمدعلی_بهمنی

تاریک بادخانه ی مردی که نمی جنگدبرای زنی که دوستش دارد‌‌.#نی...

«بسیار سُخن بود ، نگفتیم و گذشتیم..»#عماد_خراسانی #یاس‌گُل

*«بسیار سُخن بود ، نگفتیم و گذشتیم..»*#عماد_خراسانی#طبیعت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط