{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
تو بـــــا قلبِ ویرانه ی من چه کردی
ببین عشقِ دیــوانه ی من ، چه کردی

در ابریشمِ عادت، آسوده بـــــــودم
تو بــــــا حالِ پروانه ی من چه کردی

ننوشیده از جامِ چشم تــــــو مستم
خُمار است میخانـه ی من ، چه کردی

مگر لایـــقِ تکیـــه دادن نبـــودم
تو بـــا حسرت شانه ی من چه کردی

مرا خسته کردی و خود خسته رفتــــی
سفر کرده، بـــا خانه ی من چه کردی

جهان من از گریـــــه ات خیسِ باران
تو بـــا سقفِ کاشانه ی من چه کردی
دیدگاه ها (۱)

خخخخخ یه افتخار به دستش بزنید

به نظرم ترک کردن کسی که دوستت نداره، به مراتب، آسون تر از تر...

.همیشهیک کار هست که باید انجامش دهی؛لیسانس بگیری،فوق لیسانس ...

موافق یا مخالف؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط