{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی آجی مهسا جوووون نمیشه من باشم من که خیلی از تو کوچول

یعنی آجی مهسا جوووون نمیشه من باشم من که خیلی از تو کوچولوم نانازیم

من خیلی نی نیم نمیشه بشم؟؟؟؟
دیدگاه ها (۲۱)

چرا همه از دشتم نالاحتن چراااا؟؟

وای چه بانمکههههه

دیدی چه نازم

بچها من می خوام این بشم کیا موافقا هااااا؟؟

من خیلی سعی کردم که تبدیل به همچین آدمی بشم اما نمیشه...

ترو خدا مهسا حجازی ویسگون رو نصب کنه ببینه که چقدر طرفدار دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط