{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

@@@

@@@
دیدگاه ها (۶)

آجیا وداداشیای گلم این عکس و عشقم نرگس واسم گذاشتهفداش بشششش...

@@@@

خدایا ا ا ا ا ا ا ا ببخش...

{{یا ارحم الراحمین}}سسسسلاااااااااااااااااااااااااامممممسلام...

#حال_نامعلوم#عکسنوشته

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط