یکی از موضوعات داغ روزهای اخیر بحث واردات گندم از آمریکاس
یکی از موضوعات داغ روزهای اخیر بحث واردات گندم از آمریکاست.
مردم ناراحت از جنگ و شهادت رهبر از صحبتهای آقای همتی ناراحت و عصبانی شدند.
آقای همتی با تکذیب ادعای ترامپ و ونس گفت ما الزامی نداریم که با پولهای آزادشده از کشاورزان آمریکایی خرید کنیم اما اگر قیمت و کیفیت خوب باشد مانعی هم نداریم!
واضح است این صحبتها در شرایط جنگ قابل قبول نیست.
متاسفانه عده ای از مدیران کشور اعتقادی به جنگ وجودی میان ایران و استکبار به نمایندگی آمریکا ندارند و صلح و سازش با آمریکا را ممکن و مفید میدانند و تمایلاتی به سمت غرب دارند!
اما موضوع واردات ابعاد دیگری هم دارد.
۱.موافقتنامه سال ۱۴۰۲
۲.از سوی برخی افراد از جمله آقای قالیباف تکذیب شد.
۳.برخی افراد مانند آقای صمصامی هم توضیحات مفیدی در این زمینه ارائه کرد و ادعای اخیر ترامپ و ونس درخصوص الزام به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی با ارزهای آزاد شده، را باطل دانست. (تصویر پیام)
با این حال کانالهای میلیونی در شبکه های اجتماعی بومی به جای تبیین موضوع، آن را ابزاری برای مقاصد سیاسی و بدبین کردن مردم به نظام و مسئولین کردند.
درحالی که هرگز نظام تصمیم به معامله مستقیم با آمریکا ندارد..!
کدام کانالهای میلیونی با ظاهر انقلابی با تشبیه مسئولین به عمربن سعد نوشتند از گندم آمریکا نخواهید خورد!
چه انگیزه هایی دارند؟
این رفتار مورد تایید امام شهید و رهبر انقلاب است!؟؟
از چه زمانی بیتقوایی و توهین شاخص انقلابی گری شد؟؟!!😔
ــــــــــــــــــــــــــــــ♦️🌟🌷🌟♦️ــــــــــــــــــــــــــــ
مردم ناراحت از جنگ و شهادت رهبر از صحبتهای آقای همتی ناراحت و عصبانی شدند.
آقای همتی با تکذیب ادعای ترامپ و ونس گفت ما الزامی نداریم که با پولهای آزادشده از کشاورزان آمریکایی خرید کنیم اما اگر قیمت و کیفیت خوب باشد مانعی هم نداریم!
واضح است این صحبتها در شرایط جنگ قابل قبول نیست.
متاسفانه عده ای از مدیران کشور اعتقادی به جنگ وجودی میان ایران و استکبار به نمایندگی آمریکا ندارند و صلح و سازش با آمریکا را ممکن و مفید میدانند و تمایلاتی به سمت غرب دارند!
اما موضوع واردات ابعاد دیگری هم دارد.
۱.موافقتنامه سال ۱۴۰۲
۲.از سوی برخی افراد از جمله آقای قالیباف تکذیب شد.
۳.برخی افراد مانند آقای صمصامی هم توضیحات مفیدی در این زمینه ارائه کرد و ادعای اخیر ترامپ و ونس درخصوص الزام به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی با ارزهای آزاد شده، را باطل دانست. (تصویر پیام)
با این حال کانالهای میلیونی در شبکه های اجتماعی بومی به جای تبیین موضوع، آن را ابزاری برای مقاصد سیاسی و بدبین کردن مردم به نظام و مسئولین کردند.
درحالی که هرگز نظام تصمیم به معامله مستقیم با آمریکا ندارد..!
کدام کانالهای میلیونی با ظاهر انقلابی با تشبیه مسئولین به عمربن سعد نوشتند از گندم آمریکا نخواهید خورد!
چه انگیزه هایی دارند؟
این رفتار مورد تایید امام شهید و رهبر انقلاب است!؟؟
از چه زمانی بیتقوایی و توهین شاخص انقلابی گری شد؟؟!!😔
ــــــــــــــــــــــــــــــ♦️🌟🌷🌟♦️ــــــــــــــــــــــــــــ
- ۲.۴k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط