{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بکهیونننن

بکهیونننن
خیلی دوسش دارم ولی نمیتونم عاشقش بشم
چون ته یونو میخواددد ایششش
دیدگاه ها (۵)

عژیژمگوشی منالان باتبلت میام چون گوشیم ویسگون وصل نمیشه:-\ :...

اب هم نشودیم

قربون اون خنده ات بشه زنت بهار:-\

xiuminخیلی ناژه#exo

ایشششحس میکنم خیلی دارم براتون فعالیت میکنمممم

روبی هوشینو

زیبایی میرایم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط