{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بعدازدیدن این عکس تا5دقیقه توشک بودم ،شماهارونمیدوووون

من بعدازدیدن این عکس تا5دقیقه توشک بودم ،شماهارونمیدوووونم.
#عمه هم دارم
دیدگاه ها (۲)

خداهیچ پدریوازبچش ناامیدنکنه😢 😂 😂 😂 😢 😢 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😶

پژمان بازغی وهمسروفرزندش

منه بدبخت دراز کشیده بودم بعد عمم نشست روم_خب عمه ی کور من.....

دارم فوتبال میبینم یه ساعت هم بیشتر نخوابیدم تا ساعت دو بیدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط