{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بلند شید بچه ها هنوز چیزی تموم نشده✌ ✌ هرچی هم بشه بازم

بلند شید بچه ها هنوز چیزی تموم نشده✌ ✌ هرچی هم بشه بازم میگم فدا سرتون
دیدگاه ها (۱)

جای جبران هس بچها✌ ✌ نا امیدی مال تیمای ضعیفه

مرسی نفص❤ 😍 😍 ❤ 😍 ❤ 😍 ❤ ❤

خدایا مرسی😍 😍 😍 ❤ ❤ ❤ 😘 😘

خدایا پشت و پناهشون باش🙏 🙏 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 😍 😍 😘 😘

گاجا

بچه ها 🫵🏻 سلام میگم بازم کلیپ های BMW 👑 بزارم یا نه تو کامنت...

هرچی هم که بشه تا آخرش پشت وطنمون وایمیسیم✌🏻🇮🇷.@zeinab_.@zei...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط