خدا جونم ...بنده گناهــکارتم قبول
خدا جونم ...بنده گناهــکارتم قبول
شب قدرته امشب...
همون شبی کِ گفتی بهتر از 1000شبِ ...
خدایی؟!.......
بهم لیاقت میدی کنار بنده های خوبت بشینمُ اِسمای قشنگتُ دونه دونه صدا بزنم؟؟
یا کاشِفَ کُلّ مَکروب...غمگینم، غمخوارم میشی؟؟
یا مَن یَشْفِی المَرضی...مریض منُ شفا میدی؟؟
یا اَنیسَ مَن لا اَنیسَ لَه...همدمِ تنهاییام میشی؟؟
یا رَفیقَ من لا رَفیقَ لَه...میخوام باهات آشتی کنم، دوستم میشی؟؟
سُبحانَکَ یا لا الهَ الّا انت الْغَوث الّغَوث خلّصنا مِنَ النّارِ یا رب
ما که دعامون از سقف خونمون بالاتر نمیره..
✔شاید دلمون هم به اندازه شما پاک نباشه..التماس دعا
( اللهم عجل لولیک الفرج)
شب قدرته امشب...
همون شبی کِ گفتی بهتر از 1000شبِ ...
خدایی؟!.......
بهم لیاقت میدی کنار بنده های خوبت بشینمُ اِسمای قشنگتُ دونه دونه صدا بزنم؟؟
یا کاشِفَ کُلّ مَکروب...غمگینم، غمخوارم میشی؟؟
یا مَن یَشْفِی المَرضی...مریض منُ شفا میدی؟؟
یا اَنیسَ مَن لا اَنیسَ لَه...همدمِ تنهاییام میشی؟؟
یا رَفیقَ من لا رَفیقَ لَه...میخوام باهات آشتی کنم، دوستم میشی؟؟
سُبحانَکَ یا لا الهَ الّا انت الْغَوث الّغَوث خلّصنا مِنَ النّارِ یا رب
ما که دعامون از سقف خونمون بالاتر نمیره..
✔شاید دلمون هم به اندازه شما پاک نباشه..التماس دعا
( اللهم عجل لولیک الفرج)
- ۲.۲k
- ۰۵ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط