{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با توام که داری این متنو میخونی ...

با توام که داری این متنو میخونی ...

تووووو ...با ارزشترین شیء منی ..
چطور نگرانت نباشم !!!!
دیدگاه ها (۴۴)

خلاصه عاقا اذیتم نتونید:-|

:-)

سوال برا دوخی هااگه بت بگن یا موش مرده میخوری یا اینکه عشقتو...

کجا زدی بیروووون مگه نمیگیم گرمه @-@

اگه توام این حال داری کامنت بذار😞حداقل خودمون کمک هم کنیم به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط