{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم خریدم :)

منم خریدم :)
دیدگاه ها (۱۲)

چی خو منم خریدم .....

خییلی خوبه ... مخصوصاً اون تیکه ک میگه دو سه و چهار پنج و شی...

فال حافظ گرفتم حافظم بهم میگه غمگین نباشم :)

صبح رفته بودیم حافظیه شیراز جاتون خالی

شاهکار=CB1300

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط