{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ی قلوب ازش خورد دیگه چندشم شد🗿💔

ی قلوب ازش خورد دیگه چندشم شد🗿💔
"برادر دهنی دوست ندارد"
دیدگاه ها (۶)

با ای آی آهنگ مرا ببوس با صدای شرک درست کردم.....

بیاید باهم افسوس بخوریم😔

داداشم فک کرده پیداش نمیکنمممم🐸✨✨✨✨✨✨✨✨

من زندما😔

قبل رفتن باید ی چیزی خورد دیگه

برادر برادر ضربه ی آخروبزن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط