{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما تکیم بهله:)

ما تکیم بهله:)
دیدگاه ها (۱)

خخخخخ

بهله اینجوریاس^_^

بهله

والا

بـــِه نام خداوند حکیم همه جفتت و ما تکیم

بهله 😎کپی ممنوع🚫کپی کنی نشونه شخصیتته!‌  ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌‌ ‌ ‌︶⏝...

بهله درست میفرماین خودم رو تهیونگ البته فک کنم واضحه😅😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط