{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من زخمهای

من زخمهای
بینظیری به تن دارم
اما #تُ ،
مهربان ترینشان بودی . . .
دیدگاه ها (۱)

هر چه هستی باش!اما کاش...نه !!جز اینم آرزویی نیست هرچه هستی ...

بودنت خیالی بیش نیستولی من هر شب #تُ را آرزو میکنم

چشم زیبای تو رویای من است😻 گیسوانت عمق شبهای من است🌚 💋

من زخم های بی‌نظیری به تن دارم اما تو مهربان ترینشان بودی، ع...

سوال پست:اگه ت جای این دختره بودی کدومو انتخاب می کردی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط