{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🔴 آخوندی با شرمساری رفت🔴

🔴 آخوندی با شرمساری رفت🔴
🔷 عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پس از شش سال بی‌عملی و ناکارآمدی، در آستانه سومین استیضاح از سوی مجلس، با شرمساری استعفاء داد و رفت.
♦ ️چرا آخوندی با شرمساری رفت؟
1️⃣ایجاد رکود در بازار ساخت و ساز
2️⃣بی‌خانمان نمودن متقاضیان مسکن مهر
3️⃣وعده پوچ و غیر عملی مسکن اجتماعی
4️⃣وعده خرید ایرباس و انحرف در اذهان
5️⃣اغفال مجدد جامعه با وعده خرید بوئینگ
6️⃣عدم اهتمام به ناوگان حمل و نقل زمینی
7️⃣قصور در حادثه قطار و کشته شدن مردم
8️⃣تداوم تلفات و خسارت در حمل‌و‌نقل جاده‌ای
9️⃣افزایش صد ‌و دوازده درصدی قیمت مسکن
🔷 عباس آخوندی به عنوان یک میلیاردر و عضو هیات مدیره یازده شرکت خصوصی، با حمایت لابی سیاسی و خانوادگی بر سر کار آمد و با پشتوانه همین لابی از دو استیضاح در مجلس گریخت. وی با اطلاع از عدم حمایت لابی سیاسی و خانوادگی در استیضاح سوم، تصمیم به استعفا گرفت. آخوندی در حالی وزارت شهرسازی را با شرمساری رها می‌کند که در حوزه مسکن و حمل‌و‌نقل هوایی، جاده‌ای و ریلی کارآمدی در کارنامه او مشاهده نمی‌شود.
🖋
دیدگاه ها (۳)

بعد از گذشت یکسال از زلزله کرمانشاه دولت هنوز زمینه‌ اسکان د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط