{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم گریه کنم یا بخندم

نمیدونم گریه کنم یا بخندم
#آسیه_ارن
#سو_بورجو_یازگی_جوشکرون
دیدگاه ها (۱۷)

پسرای کاردشلریم#Kardeshlerim

#سوسن_کلیچ

#اهنگ_ترکی

#اونیاز

واییی نمیدونم گریه کنم یا بخندم🤣😭

ادیتش یه جوریه نمیدونم بخندم یا گریه کنم👀

خدایا آرمی ها وفقط میتونن اینجوری سم بسازن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط