ﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺷﯿﻢ ﮎ ﺧــــﻮﻧﻤﻮﻥ ﺗــــﻮﺍﻟﺖ
ﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺷﯿﻢ ﮎ ﺧــــﻮﻧﻤﻮﻥ ﺗــــﻮﺍﻟﺖ
ﻓـــﺮﻧﮕﯽ ﺩﺍﺭﻩ ..ﻫــــــﻪ ..ﺍﺭﻩ ﺍﯾﻨــــﺠﻮﺭﯾﺎﺳﺖ ...
ﺩﻣﺘﻮﻥ ﮔﺮﻡ ﻣﻨﻢ ﺗﻮ ﺷــــــــﺎﺧﺎ ﺑﺰﺍﺭﯾﺪ ،
ﻗــــﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﯼ ﺟﺎ ﺩﺳﺖ ﺏ ﺳﯿﻨﻪ
ﺑﺸﯿﻨﻢ ...ﺭﺍﺳﺘﯽ ﺗﺎ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺮﻓﺘﻪ ..
No ASABﺑﺒﯿﻦ
ﺑﻪ ﺍﺭﻭﺍﺣﻪ ﺣﺪﻡ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺩﺭ ﺟﺪﻡﺍﺯ ﺍﯾﻨﺎﻡ ﺑﻠﺪم!!!
ﻓـــﺮﻧﮕﯽ ﺩﺍﺭﻩ ..ﻫــــــﻪ ..ﺍﺭﻩ ﺍﯾﻨــــﺠﻮﺭﯾﺎﺳﺖ ...
ﺩﻣﺘﻮﻥ ﮔﺮﻡ ﻣﻨﻢ ﺗﻮ ﺷــــــــﺎﺧﺎ ﺑﺰﺍﺭﯾﺪ ،
ﻗــــﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﯼ ﺟﺎ ﺩﺳﺖ ﺏ ﺳﯿﻨﻪ
ﺑﺸﯿﻨﻢ ...ﺭﺍﺳﺘﯽ ﺗﺎ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺮﻓﺘﻪ ..
No ASABﺑﺒﯿﻦ
ﺑﻪ ﺍﺭﻭﺍﺣﻪ ﺣﺪﻡ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺩﺭ ﺟﺪﻡﺍﺯ ﺍﯾﻨﺎﻡ ﺑﻠﺪم!!!
- ۳۰۷
- ۱۴ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط