آدم بد،
آدم بد،
که تو بدی کردن ها مشغول بود
یجورایی عادت همیشگیش
ولی من موندم
که اگر این وسط
آدم خوبیم بود
واقعاً خیلی بیخیال بود
که نتیجه اش شده این💔🚶
که تو بدی کردن ها مشغول بود
یجورایی عادت همیشگیش
ولی من موندم
که اگر این وسط
آدم خوبیم بود
واقعاً خیلی بیخیال بود
که نتیجه اش شده این💔🚶
- ۴۱۵
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط