{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من زمین خوردن رو به معلق بودن ترجیح میدم(:

من زمین خوردن رو به معلق بودن ترجیح میدم(:
دیدگاه ها (۱)

چشمات ، قشنگترین سیاهیِ سرنوشتم بود(:

‏خدایا یِه نگاه هَم به ما بکن با چهره تون آشنا بِشیم!(:

آیمْ رَوانیتْ(:💙

+چ نسبتے باهاش داری؟-نسبت؟! بلانسبت😹 💫 🌸

آجی رو ترجیح میدم 🙂🎀

کدوم بهتره یامال یا رافینیا

تنهایی رو به بودنای فیکتون ترجیح میدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط