{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه دنیارو دارم تار میبینم دنیا سهله خیلیارو کلا نمیبینم

دیگه دنیارو دارم تار میبینم دنیا سهله خیلیارو کلا نمیبینم
دیدگاه ها (۴)

😌 صبحتون بهشتی عزیزای دل مخصوصا تبریزیا😌

؟

🙂 😌

الان من دارم خواب میبینم دیگه نه؟

بچه ها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط