{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا...من که هرچی دلم می خواد میزارم😄

والا...من که هرچی دلم می خواد میزارم😄
دیدگاه ها (۳)

وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ و ما به او...

😍 😄

😐 ...

#بنزین #گرانی #مردم

هعیییییی دلم می خواد بمیرم

خیلی دلم دلمه می خواد ولی مادرم نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط