روز گذشته یک خانم ۳۸ ساله مراجعه به ایستگاه ۲۸ آتش نشانی
روز گذشته یک خانم ۳۸ ساله مراجعه به ایستگاه ۲۸ آتش نشانی تهران از گیر کردن انگشتر در انگشت خود ابراز ناراحتی کرد و آتش نشانان نیز با بریدن حلقه انگشتر او را از درد نجات دادند.
غلامرضا قاسمپور رئیس این ایستگاه آتش نشانی گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص انگشتربر موفق شدند انگشتر را از انگشت متورم شده دست چپ این شهروند خارج کنند و به ناراحتی وی پایان دهند.
غلامرضا قاسمپور رئیس این ایستگاه آتش نشانی گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص انگشتربر موفق شدند انگشتر را از انگشت متورم شده دست چپ این شهروند خارج کنند و به ناراحتی وی پایان دهند.
- ۱.۰k
- ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط