{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه تیکه ازآهنگ یکےبودیکےنبود...

یه تیکه ازآهنگ یکےبودیکےنبود...
دیدگاه ها (۳)

دلےبزرگ میخواهد....

یاجدپشمم😳🍃🍃🍃کی هستی تو؟؟؟

سلام نمیخاستم اهنگ جدیدم تا اربعین رونمایی بشه بخاطر محرم حس...

هنو یه تیکه از قلبمو........

هنوز یه تیکه از قلبمو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط