{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق.....

حق.....
دیدگاه ها (۰)

کیا اینطورین ؟ من نه

حق؟!

من وقتی شارژ گوشیم تموم میشه میزنم شارژ

و ...‌کاملا حق

چون رونالدو خواست ᷼ ׄ ࣭  ۫  Ꞌꞌ ‌⛸⃝ ݂   ‎ ‌  𔘓    ֪     𔘓   ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط