{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ

ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ
ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ﺟﺴﺘﺠﻮﯼِ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻓﻘﻂ ،
ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﺩﻩ،
ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺷﯿﻢ ....
دیدگاه ها (۲)

برف :-)

ﺁﺭﺍﻣﺸﻢ ﺁﺭﺯﻭﺳﺖ...

!!!!

^-^

اﻧﮕﺸﺘﻬﺎﯼ ﺩﺳﺘﻤﺎﻥ ﯾﮑﯽ ﮐﻮﭼﮏ ، ﯾﮑﯽ ﺑﺰﺭﮒ، ﯾﮑﯽ ﺑﻠﻨﺪ، ﯾﮑﯽ ﮐﻮﺗﺎﻩﯾﮑﯽ...

اﻧﮕﺸﺘﻬﺎﯼ ﺩﺳﺘﻤﺎﻥ ﯾﮑﯽ ﮐﻮﭼﮏ ، ﯾﮑﯽ ﺑﺰﺭﮒ، ﯾﮑﯽ ﺑﻠﻨﺪ،  ﯾﮑﯽ ﮐﻮﺗﺎﻩﯾﮑﯽ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط