{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

jداداچ زیاد منتظر نمون فیسل میشی ها 😂

jداداچ زیاد منتظر نمون فیسل میشی ها 😂
دیدگاه ها (۱)

تونستیم ،بردیم😄 میتونستید میبردین😝

آقا یه سر تا کانالای لنگی رفتم دارند از هوای تهران میگن 😂

جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

میگن لنگیا هنوز جلوی تلویزیون نشستن میگن تا استقلال حذف نشه ...

منتظر نمون برگرد تو غارت😂😉

#یادت باشه زیاد محبت کنی زیاد میشی

بازم مرسییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط