{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعدک بالکلب یالغالی ما ناسیک

بعدک بالکلب یالغالی ما ناسیک
نتفارک جسد واسمک علی لسانی
جذب کلمن یکلک ما افکر بیک
بسمک نبض کلبی وعزفت الحانی
یا أول محطة بعشک ما موجود
یانغمة وتر تعزفهه شریانی
اتمنی تجینی ونکعد انه ویاک
وسولفلک شعر من عمق وجدانی
وعلی أذراعی انیمک واکتم الأنفاس
خاطر من تفز ملهوف تلکانی.......
دیدگاه ها (۱۵)

.

اینم از بیکاری دارم عروسک بازی میکنم خخخخ کی میاد

خخ

یلدا...نگار....رقیه....خخخخخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط