{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیا یه بلیط اینجا به من بدهکاره:(

دنیا یه بلیط اینجا به من بدهکاره:(
#CampNou #Barcelona
دیدگاه ها (۱)

الکلاسیکو را می بریم❤ 💙

نامت شنوم،دڸ ز فـــــــــــــرحزنــــــــــده شــــــــــودح...

.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣴⣶⣤⣤⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢉⣽⡿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣤⠀...

هرکی سلام کنه یه سلام عزیزم بهم بدهکاره😘😉

گگه یه فلش بک از زندگی سوکونا به هممون بدهکاره🤌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط