{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای دوست داشتن باید هم دل باشی نه همرنگ

برای دوست داشتن باید هم دل باشی نه همرنگ
دیدگاه ها (۱)

قدم به قدم همراهت هستم

تنها نامهوعشق من امضاء شده یارسوال الله

ازخداخواستم که توراازمن جدا نکن

شکشت وناتوان شدم

برای درک کردن من باید من باشی 🌄🙇‍♂️

گاهی "دوست داشتن" پنهان بماند قشنگ تر استدوست داشتن را باید ...

هیچ وقت ناامید نشو چونکه برای خانوادت باید امید داشته باشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط