{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عکس‌نوشته و پوستر hny1998 22477252

دیدگاه ها (۵۰)

تویــی که رفتی... خواستم بگم:گور بابات... ...

خوشبختی یعنی... بدونی هنوزم هست یکی که دوستت داشته باشه..

همیشه....یکی عاشق ترهـــ...

بلهـــ.... اینجوریاســــــت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط