{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی هم دوسم نداشته باشه بابا علی هامو داره ها🙃✅🍇

هرکی هم دوسم نداشته باشه بابا علی هامو داره ها🙃✅🍇
دیدگاه ها (۰)

آبرو هم نعمتیست..

جلوه خدا علی (ع)

اگه با کشتن کفتار به ما میگن تروریست، اره من تروریستم😅😂🫵🏻

#روانشناسی

دامیانم رفاگه کسی خواست دامیان من باشه خبرم کنه🤗اگه واقعا بخ...

دوسم داره😁🤷‍♀️🫶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط