دلم گرفته و درخلوتم صدایی نیست
دلم گرفته و درخلوتم صدایی نیست
ز یاد دوست دراین یادبود جایی نیست
چنانکه درشب من نیست نور امیدی
غروب دهکده را جزصدای پایی نیست
#محمدصابری
ز یاد دوست دراین یادبود جایی نیست
چنانکه درشب من نیست نور امیدی
غروب دهکده را جزصدای پایی نیست
#محمدصابری
- ۱.۰k
- ۳۱ تیر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط