نکات و ترفندهای ضروری برای VRAY و MENTAL RAY
نکات و ترفندهای ضروری برای VRAY و MENTAL RAY
گسترش حاشیه های (عمودی، افقی) دید دوربین بدون تاثیرگذاشتن بر روی چشم انداز اصلی دوربین!
اخیرا بسیاری از استودیوهای سرشناس توانسته اند با کاهش FOV اولیه دوربین ، برای تحت پوشش قراردادن قسمت های جدیدی از صحنه 3D ، سپس افزایش اندازه تصویر ابتدایی به چندین برابر برای جبران مقدار FOV کاهش یافته این کار را انجام دهند.
خواندن ادامه مطلب: https://bit.ly/37afJnk
#آموزش_تری_دی_مکس #مرکز_آموزش_ایپک_گرآفیک #ipak_graphic #Autodesk3dsMax
https://t.me/ipak_graphic
https://bit.ly/33v6GeG
گسترش حاشیه های (عمودی، افقی) دید دوربین بدون تاثیرگذاشتن بر روی چشم انداز اصلی دوربین!
اخیرا بسیاری از استودیوهای سرشناس توانسته اند با کاهش FOV اولیه دوربین ، برای تحت پوشش قراردادن قسمت های جدیدی از صحنه 3D ، سپس افزایش اندازه تصویر ابتدایی به چندین برابر برای جبران مقدار FOV کاهش یافته این کار را انجام دهند.
خواندن ادامه مطلب: https://bit.ly/37afJnk
#آموزش_تری_دی_مکس #مرکز_آموزش_ایپک_گرآفیک #ipak_graphic #Autodesk3dsMax
https://t.me/ipak_graphic
https://bit.ly/33v6GeG
۲۲.۱k
۰۳ دی ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.