{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نتیجه اخلاقی:گوشیتونو به خواهرتون ندین😐 😐

نتیجه اخلاقی:گوشیتونو به خواهرتون ندین😐 😐
دیدگاه ها (۱۲)

وقتی کسی میره خواستگاری جواب + میگیره خیییلی فاز قشنگیهکه با...

تو چرا ازدواج نکردی فردی؟آخه همه دخترای خوبو گرفته بودن!Cop ...

هر کی میخواد یدونه برداره😍 😍 😍 زیادمه

جنگل ابر_شاهرود

تا آخر بخون .......

نتیجه اخلاقی: مشت بهتره از لگده🤣

نتیجه اخلاقی: بی معرفت تک خوری نکن😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط