{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کی کامنت نذاره بزهههههه

هر کی کامنت نذاره بزهههههه
دیدگاه ها (۴۳)

whooooo?

حالا گیریم یکیشون چسشون گرفت تکلیف چیه خخخ

ه

به کدوم؟؟من 32

مهم اینه خدا تنهات نذاره...بقیه میان و میرن...

میخوام ثابت کنم ایرانیا لج باز نیستن من شانس ندارمهیچکی کام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط