{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میتوان زیبازیست

میتوان زیبازیست

نه چنان سخت که ازعاطفه دلگیر شویم
نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بدوخوب!
لحظه هامیگذرند
گـرم باشیم پرازفکروامید
عشـق باشیم و سراسرخورشید

عصرتون شاد🌼 🍃

🍂 🍁
دیدگاه ها (۱)

من خوشبختــ ترینمچون تــ💎 ــو رو دارم ... 😍 🍂 🍁

دلبران،دل می برنداما، تو جانم می‌بری...!جانِ جانانَم...#دلبر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط