{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خخخ وای بیچاره ادمه

خخخ وای بیچاره ادمه
دیدگاه ها (۴)

ولی هیچ کس به من فک نمی کنه هق هق هق

چه خوب میشه ها

اینم دغدغه ما مدرسه ایا ای خدادوباره شروع شد وایییییی

خخخخخخ

وای اره کنما بیچاره خیلی کیوت شده بود😁

🚨#فوریوای وای طالبان برادران افغانی را بیچاره کرد عجب حماقتی...

وای بیچاره دکو یکی از یکی بدتر🤣🤣🤣من جاش بودم فقط..... الفرار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط