{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صوبحان الله

صوبحان الله
۲۲۲۲
دیدگاه ها (۳)

۱۰۰۰ تاییم کنید بهتون قول میدم اون ارته ک قبلا گفتم اوسیاتون...

اصن ۱۰۰۰ تاییم کنید صدامو میزارم

میأو

نمیدونم براتون مهمه یا نه...ولی امروز تولدمه....۲۶ تیر...اهم...

به نیت ظهور آقا امام زمان علیه السلام

یا الله یا صاحب الزمان مهدی جان ادرکنی الله اکبر الله

به نیت ظهور آقا امام زمان علیه السلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط