{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم خرداد😐 😒

خودم خرداد😐 😒
دیدگاه ها (۱۸)

کامنت لطفا😉

دوست خوب مثِ خطِ سِفیـــــده وسطِ جاده ستتکه تکه میشــــــه ...

..............فردا می بینمتون .. خخخخخ

شنبه ها انگارخستگی یک عمر جمعه با من استانگار جمعه را صدسالز...

خودم خرداد ماهیم یه تولد درست ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط