{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد کشیدم بیچاره رو اونقدر خوشگل چکار کردم😑😑😐🤦💚🍵

بد کشیدم بیچاره رو اونقدر خوشگل چکار کردم😑😑😐🤦💚🍵
دیدگاه ها (۰)

و در اخر این چطورهع؟؟💚🍵

چطوره؟🙄🙄💚🍵

نتونستم خوب بکشم😑😑💚🍵

☆پامنی رو کشیدم ☆ ..داشتم درس میخوندم اونم مطالعات اجتماعی ح...

چطوره؟ این رو ساعت سه صب کشیدم ولی بد شد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط