{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچوقت به دوستای عزیزت رازت رو نگو چون هر دوسته عزیزی دوس

هیچوقت به دوستای عزیزت رازت رو نگو چون هر دوسته عزیزی دوسته عزیزه دیگری داره
دیدگاه ها (۱)

من نبودن BTS رو به بودن بعضیا ترجیح میدم❤️‍🩹🫀

😞🥀❤️‍🩹

وقتی حتی صداشم کراشه چطوری انتظار داری روش کراش نزنمم

خبر داری چیشده؟؟؟؟؟ _ نه چیشده مگه!؟ بانو آیونی رو نگو نمیشن...

کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنهبیشتر ازهمه تنهاست..او...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط