{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی وقته سلام بمبئی ندیدم😢 دلم تنگ شده💔

خیلی وقته سلام بمبئی ندیدم😢 دلم تنگ شده💔
دیدگاه ها (۵)

# در ره عشق از آن سوی فنا صد خطر است # دور است سر آب از این ...

تله پاتی، بنیامین

بی فرهنگ بی ادب...متنفرم ازت

BSB💕 هندی💕

دلم بد گرفته، خیلی وقته💔

سلام کیوتام دلم براتون تنگ شده بود🥺بعد از ساعت یک فعالیت میک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط