دل من محکمه ایست که به من میگوید
دل من محکمه ایست که به من میگوید
همه را دوست بدار، به همه خوبی کن ، و اگر بد دیدی
دل به دریای محبت بزن و بخشش کن...
همه را دوست بدار، به همه خوبی کن ، و اگر بد دیدی
دل به دریای محبت بزن و بخشش کن...
- ۵۱۹
- ۰۸ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط