{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا کنه شنا باد نباشه

خدا کنه شنا باد نباشه
دیدگاه ها (۰)

من اینجوریم ....شما ها چی؟؟

چقدر بی ذوقه ...شما بگید بد کردم بهش پیشنهاد دادم☹

من که کلا عصبی 😒

😂😂

بگید ببینم پارتنر شنا حاضر اینجوری تو لایو توت شرکت کنه🤣

آخ ملکمون واقعا ناراحت میشد وقتی پاشا رو با یکی دیگه میدیدحا...

ترو خدا راست نباشه 🥹😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط