چه زیبا گفت نیما یوشیج:🌸
چه زیبا گفت نیما یوشیج:🌸
هرگز منتظر "فرداى خيالى" نباش. سهمت را از "شادى زندگى" همين امروز بگير.
فراموش نکن "مقصد" هميشه جايى در "انتهاى مسير" نيست! 🍃🌸
"مقصد" لذت بردن از قدمهايی است که بین مبدا تا مقصد بر میداریم!
چایت را بنوش!
نگران فردا مباش، از گندم زار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها.🍃🌸
هرگز منتظر "فرداى خيالى" نباش. سهمت را از "شادى زندگى" همين امروز بگير.
فراموش نکن "مقصد" هميشه جايى در "انتهاى مسير" نيست! 🍃🌸
"مقصد" لذت بردن از قدمهايی است که بین مبدا تا مقصد بر میداریم!
چایت را بنوش!
نگران فردا مباش، از گندم زار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها.🍃🌸
- ۶.۰k
- ۱۳ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط