🔻حمایت از تفکر خطرناکی که "اسلام" را نشانه رفته است!
‼️ اظهارات اخیر امام جماعت مسجد مکی زاهدان در دفاع از فرقۀ بهائیت چنان نابجا و نسنجیده بود، که علاوه بر علمای شیعه، سرشناسانِ اهل تسنن را نیز به اظهار واکنش، واداشته است!
♨️ اخیراً دکتر عماد عطیه عبدالرزاق از فارغالتحصیلان دانشگاه الازهر مصر و از مدرسان برجستۀ مطالعات تطبیقی عقیدتی و ادیان در دانشگاه بینالمللی المدینه در مالزی؛ در واکنش به این اظهارات جناب عبدالحمید تصریح کرده است که: "بهائیت فرقهای مستقل است و ارتباطی به دین اسلام ندارد."
🔴 این متفکر اهل سنت با اظهار تعجب از سخنان امام جماعت مسجد مکی گفت: "حقیقتاً این اظهارات را به دور از صحت و درستی میدانم و به طور کلی و جزئی رد میکنم."
♨️ آقای عبدالرزاق درباره دلیل ردّ فرقۀ بهائیت در اسلام گفت: "مرتد بودن بهائیها نزد ما به این معناست که افراد تابع این مسلک، ابتدا مسلمان بودند و سپس راه ارتداد را در مقابل اسلام در پیش گرفتند."
‼️ عضو الازهر با اشاره به اینکه از نظر بهائیان، حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلّم) خاتمِ انبیاء نیست و همۀ پیامبران برای بشارتدادن از بهائیت مبعوث شدهاند، بهائیت را یک تفکر خطرناک خواند، که حتی در افکار متجدد اسلامی و قرائتهای جدید از دین اسلام نیز جای نمیگیرند!
✍🏻 #محمد_سرافراز
♨️ اخیراً دکتر عماد عطیه عبدالرزاق از فارغالتحصیلان دانشگاه الازهر مصر و از مدرسان برجستۀ مطالعات تطبیقی عقیدتی و ادیان در دانشگاه بینالمللی المدینه در مالزی؛ در واکنش به این اظهارات جناب عبدالحمید تصریح کرده است که: "بهائیت فرقهای مستقل است و ارتباطی به دین اسلام ندارد."
🔴 این متفکر اهل سنت با اظهار تعجب از سخنان امام جماعت مسجد مکی گفت: "حقیقتاً این اظهارات را به دور از صحت و درستی میدانم و به طور کلی و جزئی رد میکنم."
♨️ آقای عبدالرزاق درباره دلیل ردّ فرقۀ بهائیت در اسلام گفت: "مرتد بودن بهائیها نزد ما به این معناست که افراد تابع این مسلک، ابتدا مسلمان بودند و سپس راه ارتداد را در مقابل اسلام در پیش گرفتند."
‼️ عضو الازهر با اشاره به اینکه از نظر بهائیان، حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلّم) خاتمِ انبیاء نیست و همۀ پیامبران برای بشارتدادن از بهائیت مبعوث شدهاند، بهائیت را یک تفکر خطرناک خواند، که حتی در افکار متجدد اسلامی و قرائتهای جدید از دین اسلام نیز جای نمیگیرند!
✍🏻 #محمد_سرافراز
۲.۷k
۱۸ دی ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۴)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.